*‌ وبلاگ همدردی - بزرگترین مرکز مشاوره خانواده و ازدواج تحت وب *

تخصصی ترین وبلاگ در زمینه مشاوره خانواده و ازدواج

*‌ وبلاگ همدردی - بزرگترین مرکز مشاوره خانواده و ازدواج تحت وب *

تخصصی ترین وبلاگ در زمینه مشاوره خانواده و ازدواج

درخت!!!

می دانی چقدر دوستت دارم! 

حتما می دانی که.................! 

 

بگذریم عزیز. 

 

در اتاق ۱۵ متریی نشسته ام که: 

با سیب دختر..... پشت پنجره دو نگاه فاصله دارد.! 

بی شک او بدون یار هم خواهد زیست.......چرا فکر می کنی همه به تو محتاج اند؟.... 

 

من این نامه را برای خودم می نوییسم! لطفا تو نخوان! دیگر خسته شده ام از نگاه های پر از سکوتت!........تصمیم گرفته ام! یعنی احساسم را وادار ساخته ام دیگر با ادم رنجوری مثل تو سخن نگوید.....راستش !کاری ندارم دیگر ....با شما! همین! 

 

 

در این سالها تنها همدمم درخت پشت پنجره بود....باورت می شود؟؟ ! آن درخت بیشتر از تو درکم می کند.  

انان چقدر دوستت دارند! مگر دوستانت که هستند... 

دوستی را از آن درخت بیاموز.......لااقل از تو "دوست تر" است... 

پس این غرورت  چیست؟؟اصلا حرف حسابت چیست! 

 

پشیمانی................وعده دیدارمان باشد آن روز که !!! 

بی شک می توانم.. 

می گویی با تو سازگار نبودم.....من که دوستت داشتم ""غریب""..عاشقت بودم "شدید"  

بگو برایم......فاصله ما تا چه حد بود؟؟فقط دو سلام ...تا روز خداحافظی. 

 

 

گوش کن! باید بروم .دلتنگش شده ام.آخر گویی او(درخت) هم به یاری وابسته است.. 

شنیدی...........صدایم می زند....من سعی می کردم به تو نزدیک شوم اما تو داری کم کم می روی....آرام آرام!

 

متاسفم.......عذاب وجدان؟؟داری! 

..............فکر می کنم....... متاسفم که یک درخت مرا بهتر از تو درک می کند!!!

بحران اقتصادی سال آینده به پایان می رسد.

پروفسور مشهور امریکایی که به لقب دکتر دوم(Dr.Doom) معروف است. پیشبینی کرد که بحران اقتصادی جهان حداکثر تا پایان سال 2010 پایان می یابد. 

 

دکتر دوم اوایل سال 2005 هشدار داده بود که نوسانات شدید در قیمت مسکن به زودی تبدیل به بحرانی جهان شمول برای تمام اقتصادهای دنیا خواهد شد..به ویزه برای اقتصادهای که در هم گره خورده اند و بازار آمریکا نقش تعیین کننده ای را در انها بازی می کند. 

 

دکتر نوریل روبینی...متولد 20 مارس 1959 و هم اکنون معروف ترین استاد دانشگاه نیویورک است که به علت پیش گویی های اقتصادی درست و دقیق اش به او لقب دکتر دوم داده شده است. 

او دکترای اقتصاد را از دانشگاه هاروارد دریافت کرده و در صندوق بین الملی پول و فدرال رزرو آمریکا نیز سمت هایی داشته است. 

برگرفته از "موفقیت"....(روزنامه آسیا)