*‌ وبلاگ همدردی - بزرگترین مرکز مشاوره خانواده و ازدواج تحت وب *

تخصصی ترین وبلاگ در زمینه مشاوره خانواده و ازدواج

*‌ وبلاگ همدردی - بزرگترین مرکز مشاوره خانواده و ازدواج تحت وب *

تخصصی ترین وبلاگ در زمینه مشاوره خانواده و ازدواج

اطلاعیه مدیر همدردی

با سلام و احترام خدمت اعضاء محترم تالار همدردی

همانطور که کم و بیش در جریان رو به رشد تالار گفتمان همدردی هستید، به خاطر بار زیاد تالار بر روی سرور اشتراکی، مدیر سرور دسترسی به تالار را قطع کرده اند. و از ما خواسته اند تالار را به یک سرور اختصاصی منتقل کنیم . بنده پیگیر مسائل مالی و انتقال تالار گفتگوی همدردی بر روی یک سرور اختصاصی یا حداقل بر روی یک سرور مجازی هستم. امیدوارم که بزودی تالار گفتگوی سایت همدردی مجددا در خدمت شما عزیزان قرار گیرد.

همچنین با توجه به پلانهای گرانقیمت سرورهای مجازی و اختصاصی و عدم استقبال دوستان در کمکهای داوطلبانه به تالار و سایت همدردی، ناچاریم جهت بقاء و ارتقاء  تالار همدردی از اعضاء حق عضویت دریافت کنیم. بدیهی هست بهره برداری از تالار کماکان رایگان هست و حق عضویت برای اعضایی ضرورت دارد که قصد فعالیت از قبیل ارسال پست و تاپیک در تالار را دارند.

توجه توجه:

اعضاء‌ تالار همدردی که قصد دارند پس از انتقال تالار باز هم به صورت فعال ارسال مطلب داشته و از همه امکانات تالار چون گذشته بهره برداری کنند،  می توانند از هم اکنون اقدام به تکمیل فرم پرداخت حق عضویت تالار همدردی نمایند. میزان مشارکت دوستان مستقیما در انتخاب کیفی سرورهای مجازی یا اختصاصی برای تالار همدردی،‌ موثر خواهد بود.

با احتـــــــــــرام بسیــــــــار

مدیر همدردی