*‌ وبلاگ همدردی - بزرگترین مرکز مشاوره خانواده و ازدواج تحت وب *

تخصصی ترین وبلاگ در زمینه مشاوره خانواده و ازدواج

*‌ وبلاگ همدردی - بزرگترین مرکز مشاوره خانواده و ازدواج تحت وب *

تخصصی ترین وبلاگ در زمینه مشاوره خانواده و ازدواج

انتخاب!!!

تا بحال انتخاب کرده ای؟؟؟ 

من زیاد اهل انتخاب نیستم...راستش اصلا اهلی نیستم تا............ 

 

همیشه می ترسیدم؛از این همه سه نقطه...   ولی از همه بیشتر ترسم از این بود که انتخاب شوم تا انتخاب کنم. 

نمی دونم از نوشته هام چه برداشتی می کنید اما..... 

اما هیچ وقت خدا سعی نکردم عکس آن چیزی باشم که هستم. یعنی خیالش را هم نداشتم .. به چیزی تظاهر کنم یا یک چیز دروغین را :حالا هر چه می خواهد باشد؛ پشت ظاهری زیبا و راسخ پنهان کنم. 

 

بهش فکر کردی .من و تو برای انتخاب فقط لحظه حال را در اختیار داریم ... 

می توانی هضمش کنی!   حال را ببین: 

نگاه کن!  اشتیاق را دیدی؟  

 

حقیقتش حالم دارد از بیشتر چیزها به هم می خورد.....اما نه بیشترشان!!! 

از همان هایی که ظاهری خندان و معصوم دارند ولی پشت نقابی از عقدها.انهم از جنس ریز و درشت.... 

راستش باز هم حالم بهم می خورد با این تفاوت که این بار از خودم. 

از خودی که باید انتخاب کند در صورتی که نمی پسندد.  نه اینکه مجبورم کرده اند نه. بلکه ترجیح می دهم اقدام کنم و خود را با خود واقعی اما کاذب تطبیق دهم. 

 

اینها را نوشتم تا بگویم: 

خودت بهتر می دانی که....از آخرین اشتیاقت 4 سال می گذرد!!!  

ومن دارم به تو فکر می کنم....ولی با این همه دلم برایت تنگ نمی شود...هرگز. منظورم را می فهمی...آری دیگر اشتیاقی به شما ندارم. 

 

فقط می توانم برایت دعا کنم .....دعا می کنم همیشه سبز باشی.