*‌ وبلاگ همدردی - بزرگترین مرکز مشاوره خانواده و ازدواج تحت وب *

تخصصی ترین وبلاگ در زمینه مشاوره خانواده و ازدواج

*‌ وبلاگ همدردی - بزرگترین مرکز مشاوره خانواده و ازدواج تحت وب *

تخصصی ترین وبلاگ در زمینه مشاوره خانواده و ازدواج

اطلاعیه شماره ۲ در خصوص تالار همدردی

bullet اطلاعیه شماره 2 در خصوص تالار همدردی

سلام خدمت اعضاء محترم همدردی

یکم:  کار اختصاص سرور جدید و قوی برای تالار همدردی به پایان رسیده است و هم اکنون اطلاعات  به سرور جدید انتقال یافته است . بدیهی هست ، تنظیمات فنی کمی به طول خواهد انجامید لیکن همه سعی ما اینست که در همین هفته تالار مجددا  راه اندازی گردد.

دوم: رویکرد جدید در تالار همدردی متمرکز بر تخصصی بودن تالار بوده و الویت را به کیفیت خواهیم داد. لذا ما اعضای محدود، تاپیکها و پست های محدودی خواهیم داشت.

سوم: ما در رویکرد جدید سعی می کنیم حتی الامکان به تاپیک های اعضاء توجه نشان داده و پاسخگو باشیم. ولی با این وجود جوابدهی به کاربران در چارچوب وقت و توان مدیران تالار انجام می شود و مدیران تالار هیچگونه تعهدی از این بابت به اعضاء محترم ندارند.

چهارم:  فرم مشاوره اختصاصی با مدیر همچنان فعال هست و مراجعان محترم برای برخورداری از پاسخ اختصاصی می توانند کمافی السابق از آن استفاده کنند.

پنجم: قوانین تالار همدردی همانند گذشته لازم الاجراست و پرداخت هزینه مانع از اجرایی شدن این قوانین در مورد عضو خاطی نیست. در صورتیکه عضوی قوانین تالار همدردی را نقض کند پس از هشدار به او ، حساب کاربریش مسدود شده و حق هیچگونه اعتراضی نداشته و هزینه ای به او مسترد نخواهد شد.

ششم: اگر تالار همدردی دچار اشکال فنی شده یا از دسترس کاربران خارج شود، به تعداد روزهایی که تالار در دسترس نبوده است، به روزهای عضویت آنها افزوده خواهد شد، لیکن خسارتی به آنها پرداخت نخواهد شد.

هفتم: به اعضایی که از نظر کیفی در جهت ارتقاء محتویات تالار تلاش می کنند و با تاپیک ها و پستهای مفید خود به اعضاء کمک می کنند به تناسب  از 10 روز تا یکسال حق عضویت هدیه خواهد شد.

هشتم:  به کلیه عزیزانی که قبل از بازگشایی تالار فرم حق عضویت را کامل کرده اند  مبلغ 30000  ریال معادل 20 روز عضویت رایگان تالار همدردی،  به عنوان هدیه اعطاء می گردد.

 همچنین اعضایی که مسئولانه در امور زیر به  مدیریت تالار کمک کنند بر اساس نظر مدیران تالار ،  هدیه عضویت رایگان (10 روز تا یکسال) به آنها تعلق خواهد گرد.

- گزارش پستهای خلاف قوانین همدردی با کلیک روی گزینه ارسال گزارش در ذیل هر پست

- کاستن از تنش های حاکم بر بعضی تاپیک با پستهای آرامش بخش

- پاسخ سریع و مناسب به مراجعین با توجه به پاسخهای قبلی تخصصی و قرار دادن لینک پاسخهای قبلی برای مراجعین فعلی

- راهنمایی مراجعین تازه وارد

- پرهیز از زدن تاپیک های بی محتوا یا تکراری

- تشویق ، تشکر و رتبه دادن به اعضایی که پستهای مفید و با محتوا ارسال می کنند.

- توجه به تذکرات و نظرات مدیران همدردی در مسیر تخصصی کردن تالار

مدیر همدردی