*‌ وبلاگ همدردی - بزرگترین مرکز مشاوره خانواده و ازدواج تحت وب *

تخصصی ترین وبلاگ در زمینه مشاوره خانواده و ازدواج

*‌ وبلاگ همدردی - بزرگترین مرکز مشاوره خانواده و ازدواج تحت وب *

تخصصی ترین وبلاگ در زمینه مشاوره خانواده و ازدواج

منظورم!!! حمایت.....نه....حرف دل است!!!

من یک وبلاگ در اختیار دارم  

و دوستانی........... 

 

که مدتی بود ناپدید بودند!!! 

 

تنها در این وبلاگ .....انگار سال هاست که می نویسم. 

 

من یک وبلاگ در اختیار دارم 

و دست نوشته های از جنس خود. ...... 

خودی که "من" واقعیش را فراموش نکرده! 

 

ومعتقدم عشق مانند دست نوشته هاست:: همه جا موجود است ...در هر جایی تاثیرگذار.... در هر موقعیتی حرف دل....نه در هر دلی! 

 

تو و من می نویسیم چون می دانیم و می خواهیم چون می توانیم پس::هستیم. 

 

بس از دیگر از این همه شعار خسته شدم..... 

چرا هر وقت خدا خواستم چیزی بگویم :   نگاهی کردی .سکوتت را فهمیدم .حرف نمی زدی اما بودی و من گرمای حضورت را درک می کردم. 

 

اما می خواهم بگویم یکبار هم شده که ::تو قدری عشق را جانانه زندگی کنی؟؟؟ شده نفس هایت را قدری جانانه کشی تا بفهمی من هم از توام....تو از من.... 

پس می نویسم چون خواسته ای از من! 

 . 

با توجه به سوءتفاهم های پیش آمده وظیفه خود دانستم تا در تایید سخن دوست گرامی خود بگوییم:::"" این وبلاگ همان طور که در نظرها هم فرمودم یک وبلاگ جمعی است و از هیچ حزب یا جناح یا کاندیدایی حمایت نمی کند..... 

بنده هم در نوشته های خود اگر کلمه و حرف خاصی را با تاکید فراوان بکار بردم(که خوشبختانه ویرایش شد) هیچ گونه منظوری نداشتم لااقل در این وبلاگ.....و اگر دست نوشته های بنده را مطالعه فرمایید متوجه می شوید... 

بنده در همان اوایل هم به دوستان مخالف خود فرمودم تنها در خارج از وبلاگ به بحث می پردازم و چند بار این نکته را متذکر شدم که در این وبلاگ نظر ندهند ولی خب.......... 

 

بازهم از دوستان و یاران بزرگوار خود پوزش می طلبم....موفق باشید