*‌ وبلاگ همدردی - بزرگترین مرکز مشاوره خانواده و ازدواج تحت وب *

تخصصی ترین وبلاگ در زمینه مشاوره خانواده و ازدواج

*‌ وبلاگ همدردی - بزرگترین مرکز مشاوره خانواده و ازدواج تحت وب *

تخصصی ترین وبلاگ در زمینه مشاوره خانواده و ازدواج

پشیمانی!!!کاش زودتر می گفتم ""دوستت دارم""

دارم تصمیم می گیرم... 

چشمانم پر است و لبانم خالی از سکوتی که وجودم را فرا گرفته! 

 

قسم می خورم.نه هرگز.   باور دارم ان خدایی را که من و تو را آفرید تا پا به پای من و در کنار هم... 

 

این سه نقطه ها آزارم می دهد ولی بگذار کاملش کنم ...پا به پای هم و در کنارهم. اما نمی دانستم ریگی بر کفش داری که نمی توانی راه روی!!! 

 

گفتم که دارم تصمیم می گیرم...هیچ می دانی "تصمیم" یعنی چه؟؟؟ 

خوب تمرکز کن و فکر... 

حال فهمیدی؟ 

 

بگذار خودم بگویم .......حالا که از من جدا شده ای و گرمی را احساس نمی کنم.... حالا که دوستانت در گوشت زمزمه می کنند "آتش خانه رقیب گرمتر است">>>پشیمانم<<< 

 

پشیمانم که چرا زودتر از این به تو نگفته بودم::: 

تصمیم یعنی چه؟............یعنی: دوستت دارم 

 

من تصمیم را گرفته ام......  فردا به تو خواهم رسید...امروز کجایی!!!