*‌ وبلاگ همدردی - بزرگترین مرکز مشاوره خانواده و ازدواج تحت وب *

تخصصی ترین وبلاگ در زمینه مشاوره خانواده و ازدواج

*‌ وبلاگ همدردی - بزرگترین مرکز مشاوره خانواده و ازدواج تحت وب *

تخصصی ترین وبلاگ در زمینه مشاوره خانواده و ازدواج

رمانتیک ترین مرد ایران!

در هر حال عاشقت هستم 

آیا شما از آن زوج هایی هستید که در مقابل دیگران به هم ابراز علاقه نمی کنند؟!! البته منظور من از دیگران افراد کوچه و خیابان نیست. زوج های زیادی هستند که بر خلاف میل باطنی سعی می کنند در مقابل افراد خانواده شان هم زیاد از کلمات محبت آمیز استفاده نکنند. این امر می تواند دلایل زیادی داشته باشد که من قصد وارد شدن به این مبحث را ندارم. تنها توصیه ای که در این زمینه برای آقایان رمانتیک دارم این است که حتی یک لحظه را هم برای ابراز کردن علاقه به همسرتان از دست ندهید. باور کنید اطمینان خاطری که می توانید در جمع های خانوادگی به همسرتان بدهید می تواند تاثیر مثبتی بر روحیه او و متقابلا بر زندگی مشترک تان داشته باشد. 

 

۱:پیشنهاد می کنم حرکاتی را به صورت رمزی برای جملاتی که بیشتر در ارتباط با هم استفاده می کنید قرار دهید. به عنوان مثال به جای این که بگویید "توبهترینی!" می توانید با همسرتان هماهنگ کنید که هر وقت به حلقه ازدواج تان اشاره کردید قصدتان گفتن این جمله است و یا اینکه به جای گفتن " دوستت دارم!" می توانید به چشم راست تان اشاره کنید و ....  

 

شاید این روش به نظر بعضی از آقایان مضحک بیاید ولی ارزش واقعی آن زمانی آشکار می شود که مجبور شوید هنگامی که مادرتان از مساله ای مرتبط با همسرتان ابراز نارضایتی می کند به گونه ای به همسرتان بگویید که " اصلا مهم نیست عزیزم من در هر حال عاشقت هستم!" این طوری مجبور نمی شوید مثل اکثر آقایان بین مادر و همسرتان یکی را انتخاب کنید و با دادن حق به آن دل دیگری را بشکنید.! 

 

2: هیچ انسانی نیست که از یافتن اتفاقی چیزی خوشحال نشود! مخصوصا اگر به آن شیء علاقمند هم باشد. شما با دانستن این اصل می توانید دنیایی از نقشه های عاشقانه کوچک اما تاثیرگذار اجرا کنید. 

صبح یکی از روز های تعطیل هدیه کوچکی را زیر بالش همسرتان قرار دهید. مهم این نیست که هدیه شما چه چیزی باشد. می توانید از یک خرس کوچک عروسکی استفاده کنید(فراموش نکنید که خانوم ها در هر سنی از عروسک های زیبا و کوچک لذت می برند) . مساله مهم این است که همسرتان انتظار ندارد هدیه ای در آن محل بیابد و یا بهتر بگوییم انتظار چنین کاری را از طرف شما ندارد! همین امر باعث ایجاد احساس شادی و رضایت خاطر او خواهد شد! 

 

منبع: فعلا ناشناخته