*‌ وبلاگ همدردی - بزرگترین مرکز مشاوره خانواده و ازدواج تحت وب *

تخصصی ترین وبلاگ در زمینه مشاوره خانواده و ازدواج

*‌ وبلاگ همدردی - بزرگترین مرکز مشاوره خانواده و ازدواج تحت وب *

تخصصی ترین وبلاگ در زمینه مشاوره خانواده و ازدواج

بهار....بهارکم

بوی بهار همه جا را پر کرده....همه جا بهار بارون شده..بهار!!!وقتی اسمت می آید ناخودآگاه تمام فکرو ذهنم مملو از تو می شود...هنوز هم در حسرت یک نگاهت مانده ام..هنوز هم حسرت با تو بودن مرا می آزارد.چه حالی دارد لحظه سال تحویل ....؟مثل اینکه بازم دیر اومدم سراغت..!! 

سال داره تحویل میشه!!!نوروزت مبارک بهارکم..  

 

راستی! بازم خواب موندی....پس کی می خوای بیدار بشی؟ آره ..من باز هم مثل نوروز های چند سال پیش منتظرم....تا حالا پرسیدی....چرا؟؟ 

آخر نمی دانی بهار را چند بار ترجمه کرده ام ....ناخالصی زیاد داشت اما می ارزید... 

بهترین ترجمه من بود...بهار:با تو بودن تا همیشه بهارکم. 

 

متشکرم که با حوصله و بدون هیچ دلخوری...به حرف هایم گوش دادی.هر کسی جای تو بود دیگر طاقتش از این همه دوست داشتن طاق می شد...اخه تو چقدر خوبی..مرسی که اجازه دادی همیشه عاشقانه دوستت داشته باشم.....بچه بازی هامو یادته؟؟یادته آخر هر اس ام اسم یه جا خالی می ذاشتم....حتما یادته که هر وقت اس ام اسی میزدم قول می دادم این آخریشه...یادته! 

دوستت داشتم ..لابد عاشقت بودم. به هر حال خوشحالم دوریم را تحمل می کنی ..گرچه !!! 

 

ازم دلخوری؟...تورو خدا نگو ""عاشقم نبودی....ولی دوستم داشتی". تو تقصیری نداری چون اگر احساست قدری نازک بود ..دیگر طاغت دوریم را نداشتی!!! 

می دانم همه اش بخاطر خودم بود....می دانم بهارکم...درکت می کنم...حتی یک بار هم نتوانستی بگویی"    " من مثل تو نیستم...نمی توانم از کنار دلتنگی هایم به آسانی رد شوم! 

 

اطمینان دارم سال 1388...سال پیروزی توست....لشکرت همیشه سربازان فداکاری داشته و دارد. 

تو نفهمیدی بهارکم زندگی را.....شاید لشکریانت فرق عشق و دوستی را نمی دانند! مطمئن هستم امسال سال خوشبختی و شادی تمام کبوترهاست....آنها "کوچ" خواهند کرد تا عشق ما جاودانه باقی بماند.! 

 

این را از ته دل نمی گوییم(به دل نگیر)...بهارکم...بهار من دیگر است...دیگر "دوستت" نخواهم داشت....هرگز!!دوستت نداشتم.دیگر دوستت ندارم. 

اما این حسم دلیلی نمی شود تا موضوع را فراموش کنم....چه هدیه ای برایم خریده ای؟ 

کاش می دانستی زیباترین هدیه که می توانی در سال جدید تقدیمم کنی""...نگاهت"" است و شوق نگاه هایت...و شیرینی غرغرهایت. 

همیشه منتظر خواهم ماند تا با آن تکه کلام زیبایت (در  گذر این فاصله ها) بگویی:"قند عسل سال نو مبارک" 

 

خواهشا هر چه زودتر بهاری شو!!!بهارکم .........یادم نبود سال تحویل شده است و نوروز آمده است. 

بگذار طبق معمول در این تنهایی....پای سفره هفت سینم ..که امسال یک سینش کم است و آن سین گرمای وجود توست ...365بار بگوییم""دوستت دارم""....بهارکم 

 

                    دوستتان دارم...بهار 1388مبارک.